Francès - Excursió a Perpinyà i Cotlliure

Excursió a Perpinyà i Cotlliure

Un bon dia de pluja i fred -concretament el 13 de desembre-, els alumnes de francès vam empendre un curt viatge cap al sud de França per visitar Cotlliure i Perpinyà. A les 8:00 del matí vam sortir de l’Institut en direcció al nostre destí. Després d’una hora i mitja, vam fer una curta parada a l’Empordà per esmorzar. Seguidament, vam continuar la ruta fins a arribar a Cotlliure, cap a les 11:00h. Cotlliure és un bonic poble de costa, així que, després d’una visita a a la tomba d’Antonio Machado, les professores i el professor ens van deixar temps lliure per passejar per la platja i gaudir el paisatge. També vam poder veure uns quants soldats de l’exèrcit francès que estaven fent pràctiques al costat de la platja. Poc després vam tornar a pujar a l’autocar per anar cap a Perpinyà on, com que plovia, no vam poder arribar fins al palau dels Reis de Mallorca que teníem previst visitar. Així que, fins a les 18:30, vam tenir temps lliure per mullar-nos sota aquella meravellosa caiguda de gotes d’aigua. Durant la tornada, a l’autocar, vam aprofitar per dormir i jugar.
Vam arribar a Montornès a les 21.00, ens vam acomiadar de les professores i el professor i vam anar cap a casa.