2n d'ESO - Sortida parc d'aventures Can Rivalta



SORTIDA D'AVENTURES

Ahir dia 7 de juny la meva classe i jo vam anar a Sant Antoni de Vila Major per fer una sortida a un parc d'aventures amb tirolines.


Primer de tot vam esmorzar i ens van ajudar a posar-nos l'arnès de seguretat, ens van explicar les seves funcions i muntar a les tirolines.
La 1a tirolina a la qual vam pujar va ser un circuit entre els arbres on al final hi havia una tirolina. La 2a va ser molt semblant, però em va resultar més complicada perquè aquell circuit era més complex que l'altre.  El 3r circuit va ser el que més em va agradar perquè el vaig notar molt més divertit, en una part, es podia triar entre agafar un camí més fàcil o un de més difícil encara que els dos camins acabaven en una tirolina que passava per un pantà. 

Després de muntar-nos a les tirolines, vam desmuntar-nos l'arnès i vam dinar. A les 4:40 vam tornar a casa.

Sílvia R. D. 

L'excursió va ser molt divertida i emocionant, però per a les persones  que els agrada l'aventura. Va ser molt divertit que els companys estiguéssim junts per ajudar-nos i també per passar una bona estona amb els amics.

Els dos primers circuits van ser llargs, però senzills i els dos últims tenien tirolines molt llargues i ràpides. Després dels circuits, a l'hora de dinar, vam jugar a futbol durant dues hores i també vam aprofitar per beure aigua i descansar de les tirolines.

Raúl C. 



Entrades populars d'aquest blog

UN PINGÜÍ DAMUNT DEL TELEVISOR

El poblat del Neolític Çatal Hüyük