T'explico les vacances

T’explico les vacances
L’estiu vinent m’agradaria viatjar a França, més concretament a Colliure, Nimes… M’agradaria conèixer una sirena, a la platja de Colliure, una sirena i les seves amigues. M’agradaria que em presentés una família de dofins voladors. Em faria molta il·lusió pujar fins al cel amb els dofins voladors i, allà, muntar en un unicorn de colors vius. Amb l’unicorn, recórrer tot el món, anar a visitar Austràlia i fer-me amiga d’una família de rinoceronts, conèixer elefants i sortir volant dalt de les seves orelles. Anar al país de “Nunca jamás” i conèixer Campanilla perquè em regali la seva pols màgica per poder volar sola… Tornar volant a Montornès i, junt amb els meus pares i el meu millor amic, viatjar a Nova York i fer-me una foto amb la Miley Cyrus, que és el meu somni. Després, tornar a Montornès i passar-m’ho bé amb els meus amics.
Dedicat a Mario López
Maria de la Fragua

2n B ESO

Entrades populars d'aquest blog

UN PINGÜÍ DAMUNT DEL TELEVISOR

El poblat del Neolític Çatal Hüyük