L'equip de redacció de Capicua us dona la benvinguda al format en línia de la revista de l'Institut Vinyes Velles

dilluns, 21 de desembre de 2015

Entrevista a Mickey Mouse

Ens ha arribat per correu aquesta entrevista a un dels ratolins més conegut del planeta, llegiu-la... és una exclusiva com n'hi ha poques, l'han aconseguida la Marina Cortés i la Paula Bermejo de 1r C d'ESO.


1.            T’agrada animar als nens?
                -Sí, m’agrada molt perquè faig feliços molts nens.

2.            Per què et dius Mickey?
                -’’Mickey’’ és el nom que més li agradava a la meva mare.

3.            Tens mascota?
                -Sí, és un gos ataronjat que es diu PLUTO.

4.            Com us vau conèixer tu i la Minnie?
                -És un bar de salsitxes al costat de la Torre Eiffel.

5.            Mickey, quants anys tens?
                -Tinc 90 anys i 80 són treballant amb el meu company Pato Donald.

6.            Què voldries haver sigut si no fossis Mickey Mouse?
                -Jo crec que hauria sigut una rata de carrer.

7.            Alguna vegada has decidit canviar el teu vestuari?
                -No, hi estic molt còmode i no em canvio massa.

8.            T’agrada viatjar?
                -Sí, m’agradaria, però mai he pogut.

9.            Quins són els teus millors amics?
                -Són en Goofy i en Pato Donald.

10.         Què fas en el teu temps lliure?
                -Passejo el meu gos Pluto pels carrers de DisneyLand.

11.         Hi ha alguna cosa que no t’agrada?
                -Que els nens pugin sobre meu i estiguin molt bruts. Em deixen l’olor de la seva suor al meu cos.

12.         Per què has de cantar una cançó perquè surti casa teva?
                -Perquè és la meva cançó preferida, s’anima i surt.

13.         Quin és el teu secret per a què els nens t’estimin tant?
                -Ser simpàtic, agradable i donar-li caramels.

14.         T’agrada el món de la televisió?
                -Sí, però les càmeres m’atabalen molt.

15.         Estàs amb la Minnie perquè t’ho diuen o perquè vols?
                -Al principi hi estava obligat, però tants anys junts ha fet que ens estimem cada cop més.