Entrevista a Mickey Mouse

Ens ha arribat per correu aquesta entrevista a un dels ratolins més conegut del planeta, llegiu-la... és una exclusiva com n'hi ha poques, l'han aconseguida la Marina Cortés i la Paula Bermejo de 1r C d'ESO.


1.            T’agrada animar als nens?
                -Sí, m’agrada molt perquè faig feliços molts nens.

2.            Per què et dius Mickey?
                -’’Mickey’’ és el nom que més li agradava a la meva mare.

3.            Tens mascota?
                -Sí, és un gos ataronjat que es diu PLUTO.

4.            Com us vau conèixer tu i la Minnie?
                -És un bar de salsitxes al costat de la Torre Eiffel.

5.            Mickey, quants anys tens?
                -Tinc 90 anys i 80 són treballant amb el meu company Pato Donald.

6.            Què voldries haver sigut si no fossis Mickey Mouse?
                -Jo crec que hauria sigut una rata de carrer.

7.            Alguna vegada has decidit canviar el teu vestuari?
                -No, hi estic molt còmode i no em canvio massa.

8.            T’agrada viatjar?
                -Sí, m’agradaria, però mai he pogut.

9.            Quins són els teus millors amics?
                -Són en Goofy i en Pato Donald.

10.         Què fas en el teu temps lliure?
                -Passejo el meu gos Pluto pels carrers de DisneyLand.

11.         Hi ha alguna cosa que no t’agrada?
                -Que els nens pugin sobre meu i estiguin molt bruts. Em deixen l’olor de la seva suor al meu cos.

12.         Per què has de cantar una cançó perquè surti casa teva?
                -Perquè és la meva cançó preferida, s’anima i surt.

13.         Quin és el teu secret per a què els nens t’estimin tant?
                -Ser simpàtic, agradable i donar-li caramels.

14.         T’agrada el món de la televisió?
                -Sí, però les càmeres m’atabalen molt.

15.         Estàs amb la Minnie perquè t’ho diuen o perquè vols?
                -Al principi hi estava obligat, però tants anys junts ha fet que ens estimem cada cop més.

Entrades populars d'aquest blog

UN PINGÜÍ DAMUNT DEL TELEVISOR

El poblat del Neolític Çatal Hüyük