Sortida a Sitges

El passat 10 de noviembre, les alumnes i els alumnes de 4t d’ESO vam anar a Sitges amb la intenció de visitar el Palau Maricel, el Cau Ferrat i el Museu Maricel, acompanyats de les professores Maria Menéndez, Helena Arnedo i Elia Gallego i del professor Pau Aguado.
Hi vam anar en un autocar de dues plantes. De camí, tothom estava molt emocionat i ben feliç. En arribar, ens vam dirigir a l’entrada del Palau Maricel, on vam esmorzar i ens vam dividir en tres grups: un, que anava acompanyat de la Maria, es va dirigir al Palau Maricel; els altres dos van anar cap al Museu Maricel i el Cau Ferrat amb trajectòries diferents, acompanyats de l’Helena els uns i de l’Elia i el Pau, els altres.
Tots els grups van gaudir d’explicacions que els van permetre aprendre coses noves i posar a prova els seus coneixements d’història. Al llarg del matí, les visites es van anar intercanviant, és a dir, el grup que estat al Palau Maricel després va anar al Museu Maricel i al Cau Ferrat, i a l’inrevés.
Després de les visites culturals, alumnes i professors van tenir temps lliure per anar allà on volguessin i van decidir trobar-se prop de l’església cap a les 15:45. Els i les alumnes vam gaudir d’uns moments inoblidables: molts vam aprofitar la platja, que era al costat, per prendre el sol, dinar-hi, caminar, recollir petxines, jugar-hi… i alguns fins i tot es van banyar! D’altres vam preferir anar a conèixer Sitges i la seva gent més a fons, però tots vam gaudir d’uns bons moments.
Arribada l’hora de tornar, tots i totes ens vam anar reunint sense problemes. Un cop a l’autocar que ens tornaria a l’entrada de l’Institut, no xerràvem tant com a l’anada, sinó que vam preferir mirar les fotos del dia, escoltar música, mirar per la finestra… i alguns es van adormir de tan cansats com estaven.
Cap a les cinc de la tarda ja érem a Montornès. Ens vam acomiadar i vam tornar cap a casa.
Algunes opinions
El que més em va agradar de l’excursió va ser el temps lliure que ens van deixar. Vaig gaudir-lo molt.”
Em va semblar molt interessant i excitant l’explicació al Palau Maricel.”