4t d'ESO - Tomàquets respirant

Els alumnes de les optatives de Biologia i Geologia 1 i 2 van visitar el CRAG, un centre de recerca agrogenòmica, acompanyats per les professores Conxi Cabezuelo, Assumpta Rovira i Mercè Hermida per a realitzar l’activitat “Tomàquets respirant”.


La meva part preferida de l’excursió va ser quan vam visitar els laboratoris, vam poder veure els diferents tipus de màquines i estris que utilitzaven. Ens van ensenyar una màquina que mesurava la quantitat d’oxigen que tenia cada element. 
Als hivernacles tot i que pensàvem que feia molta calor no en va fer tanta, hi havia moltíssima llum i va ser molt emocionat veure des de dins el treball als laboratoris, tot i que també vam tenir una part una mica més densa va ser una excursió molt interessant.
Laura Llanos

El passat 26 de febrer vam anar els alumnes de 4t al CRAG, a una xerrada de tomàquets respirant. Allà ens van explicar la investigació que duien a terme, ens van ensenyar les instal·lacions i ens van fer un petit resum de la carrera científica d'un dels guies. Això em va ser útil, ja que crec que així ens informa de com funcionen les coses en aquesta branca. Em va agradar bastant i la vaig trobar molt interessant.


Natalia Sánchez

L'excursió m'ha agradat molt i penso que això dels tomàquets és molt interessant. Quan vam arribar i ens vam fer la xerrada sobre la seva vida, em va agradar, però quan deia noms estranys no me n'assabentava gens, perquè bàsicament si no saps d'aquest tema, que et passi això és normal.

La primera xerrada em va avorrir una mica, però vaig entendre diverses coses i em va agradar i interessar el que investiguen. Després quan vam fer la ruta pel Centre de Recerca Agrogenòmica, em va encantar molt i em quedava blanca amb tot el que feien i em va interessar.

L'excursió ha estat molt bé i m'ha interessat, però no em veig treballant en aquest treball, però si m'interessa bastant. Espero tornar a veure un centre com aquest, és una bomba en el sentit que tot el que hi arriba és molt científic, amb molta ciència.


Mònica Novoa






Entrades populars d'aquest blog

UN PINGÜÍ DAMUNT DEL TELEVISOR

El poblat del Neolític Çatal Hüyük